درباره وبلاگ


فرقه ما با سایت هایی که ازشون کپی میکنیم اینکه شما میتونین تمامه چیز هایی که میخاین بدونه مطالبه اضافه پیدا کنین و دانلود کنید شما میتونین از منویی سمته چپ از قسمته موضوعات مطلبه را پیدا کنید .با تشکر فرهنگ مدیر سایت .
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 346
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 50263
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

DOWNLOAD GAME-DGA
DOWNLOAD ALL GAME HERE

 ازی Asphalt 6: Adrenaline HD 1.1.6 آسفالت 6: آدرنالین - سیمبین و آیفون + جاوا

 

نسخه 6 از سری بازی های آسفالت که Adrenaline نام دارد. این بازی فوق العاده با کیفیت و گرافیک خوب خود توانسته گوی سبقت را از بازی های اتومبیل رانی دیگر بگیرد. 
ویژگی های بازی:
- بازی در شهرهایی همچون: توکیو، لس آنجلس، باهاما و ...
- 42 مدل اتومبیل از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان اتومبیل جهان همچون: فراری، لامبورگینی، استون مارتین و ...
- قابلیت بازی به صورت چند نفره (شبکه) - بیش از 6 بازیکن
- 12 ترک از لس آنجلس و توکیو و .. با گرافیک HD
- دارای 11 لیگ مختلف و 55 رویداد
- و ...
از مهمترین ویژگی این بازی می توان به تعداد شگفت انگیز گزینه های تنظیمات برای شخصی سازی اتومبیل اشاره کرد.

تغییرات: 23/6/90
نسخه جاوا در سایز های مختلف اضافه شد.

Symbian & iOS & Java 

سایز های ارائه شده : 176x208, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


 Deadline Zero بازی بسیار زیبای Deadline Zero: Seek and Destroy برای آیفون و آیپد

منبع:downloadha

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و محبوب Deadline Zero: Seek and Destroy مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم.در بازی اکشن Deadline Zero تروریست ها به یک راکتور هسته ای دست پیدا کرده اند و به آلودگی محیط زیست منجر شده است. آلودگی رسوبات سمی مردم را به زامبی تبدیل کرده و ماموریت شما وارد شدن به این منطقه آلوده و مبارزه با خطرات و تهدیدات دشمن است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی

منبع :p30day

بازی کشتن زامبی ها مخصوص سیمبیان و آیفون Dalton The Awesome V1.06

Dalton The Awesome یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های زامبی است. در این بازی شما وارد یک شهر می شوید که سرتاسر آن را زامبی ها پوشانده اند. در این شهر تمام مردم بیمار شده اند و به هیچ چیز و هیچ کس رحم نخواهند کرد. در این بازیشما وظیف دارید برای نجات خود و دیگر افرادی که هنوز زامبی ها نتوانسته اند آنها را بیمار و یا بکشند با زامبی ها مقابله کنید. در اینبازی زامبی ها از هر راهی برای کشتن شما استفاده می کنند و در هر قسمتی از زمین و آسمان ممکن است وجود داشته باشند. زامبی از روی زمین به سمت شما حمله ور شده و یا از ساختمان های بلند خودشان را بر روی شما پرتاب می کنند. شما باید با دقت و سرعت عمل بالای خود از این حوادث دوری کنید. در طی بازی شما پرش های بسیار بلند با استفاده از اسکیت , موتور و... انجام می دهید و سلاح های مختلفی مانند اره برقی و تفنگ های خیلی قوی بدست می آورید و با استفاده از این سلاح و تجهیزات می  توانید دشمن را از پا در آورید. این بازی قابل اجرا  برروی گوشی های دارای سیستم عامل سيمبيان سري 60  ورژن 5 و  ورژن 3 و سيمبيان 3 و برروی گوشی های دارای سیستم عامل Ios 3 و بالاتر مانند Ipad, Ipod, Iphone می باشد.




ادامه مطلب ...


 بازی آیفون

منبع:p30day

دانلود مجموعه 13 بازی جدید و فوق العاده برای گوشی های آیفون

امروز با مجموعه 13 بازی جدید و فوق العاده برای گوشی های آیفون در خدمت شما دوستان هستیم ، این مجموعه بی نظیر دارایبازی های پرطرفدار و بسیار جذاب می باشد و به تمام دارندگان گوشی های آیفون پیشنهاد می کنیم که این مجموعه را دست ندهند ، لیست بازی ها در ادامه مطلب آمده است

 

لیست بازی ها به شرح زیر است :

 

Assassin's Creed II Discovery 1.0
Avatar 1.0.6
Hero Of Sparta 1.01
Ice Road Truckers 1.2
KungFuPanda2 Game-v1.0.02-TemkaK
NOVA 1.1.0
Quake 3 FULL 1.1
Resident Evil 4 1.0
Silent-Hill 1.0
Spore_Creaturesv1.0.0
Terminator 1.0.4
The Sims 3
Thor_1.0.2



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی Asphalt 5

منبع:p30day

Asphalt 5 یکی از بهترین بازی های فوق العاده جذاب و هیجان انگیز است که در آن شما نهایت سرعت و هیجان را تجربه خواهید کرد ، این بازی در بسیاری از فرمت های گوشی منتشر شده و حالا کاربران گوشی های آیفون نیز می توانند از این بازی زیبا لذت ببرند ، گرافیک و گیم پلی بازی فوق العاده بالا بوده و همچنین صداگذاری آن نیز بسیار حرفه ای می باشد ، این بازی زیبا را می توانید برای گوشی های آیفون از سایت پی سی دی دانلود نمایید. 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی فیفا

منبع :p30day

FIFA 12 یکی ازپرطرفدارترین بازی های فوتبال است که نسخه مخصوص کامپیوتر آن چند روز پیش در سایت قرار گرفت. حال این بازی را می توانید برای آیفون دانلود کنید. این بازی دارای گیم پلی کاملا حرفه ای و خارق العاده  می باشد و لذت واقعی فوتبال را برای شما به ارمغان می آورد. زمانی که شما این بازی را انجام می دهید انگار که واقعا درون زمین وجود دارید و با توپ واقعی در زمین در حال بازیکردن هستید. در این نسخه از بازی تمامی حرکات بهینه شده اند. تمام دریبل های دقیق در این بازی کنترل کاملی بر روی توپ برای بازیکن حمله کننده ایجاد می کند و زمانی که تاکتیک دقاعی برقرار می شود جای گیری بازیکنان ، قطع کردن پاس ها و تمامی تکل ها بسیار هوشمندانه طراحی شده اند. علاوه بر تمام اینها بازیکنان کامپیوتر از هوش بازیکنان حرفه ای برخوردارند ، نسل جدید از هوش مصنوعی با کاربردی بالا که تنها در این بازی خواهید دید. جای گیری ، تکل و قطع پاس ها به شکلی کاملا واقع گرایانه و درست در زمان مناسب از ویژگی های این بازی است. تاکتیک و زمان بندی در این قسمت های بسیار ضروری هستند.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی آیفون

 منبع:p30day

 

دانلود بازی پرطرفدار PES 2012 - Pro Evolution Soccer v1.0 برای آیفون

در راستای قرار گرفتن بازی PES 2012 - Pro Evolution Soccer مخصوص کامپیوتر در سایت پی سی دی. امروز تصمیم گرفتیم این نسخه را برای iPhone, iPod نیز جهت برای دانلود آماده کنیم. همه ی طرفداران بازی فوتبال با نام PES آشنا هستند. این بازی جز پرطرفدارترین و با کیفیت ترین بازی های فوتبال است و شما می توانید بصورت کاملا حرفه ای به بازی فوتبال بپردازید. در میان تیم های موجود تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به مسابقه با تیم های حریف بپردازید و یا بصورت تورنمنت با تیم های دیگر به رقابت بپردازید. بازیکن ها و تیم های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بازیکن های محبوب از دیگر تیم ها خریداری کنید. تیم های خود را ارنج کنید. وارد استادیوم های حرفه ای و زیبا شوید و زوایای دوربین را تنظیم کنید و از طریق Wifi با دیگران مسابقه دهید و یا با هوش مصنوعی بازیمسابقه دهید و از آن لذت ببرید.


 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما